Reanimatietraining instructeur hercertificatie reanimatie en kinderreanimatie
Gecertificeerd door de Nederlandse Reanimatie Raad

Hercertificering BLS|AED|PBLS NRR reanimatie
Op deze training verlengt u zowel uw Instructeur AED-BLS  volwassenen en uw certificaat I-PBLS kinderen.

Doelgroep
Deelnemers in het bezit van het diploma I-PBLS en I-Reanimatie basis die hun kennis en vaardigheden op peil dienen te houden.

Inhoud
Diverse onderdelen komen aan bod om uw competentie te bepalen. Door  middel van praktisch oefenen en feedback komen wij naar het gewenste niveau. Uiteraard ontbreekt het 4-stappen plan niet in ons programma. De AED herhaling omvat veel praktische vaardigheden met populaire AED trainingstoestellen. De herhalingscursus Instructeur PBLS verzorgen wij altijd in de middag aansluitend op de herhalingscursus Instructeur Reanimatie en AED.

Lesmiddelen
Tijdens de opfristraining wordt gebruik gemaakt van de door de ERC / NRR geaccepteerde lesmiddelen volgens de recente richtlijnen.

Examinering/Certificering
Na gebleken competentie wordt u weer aangemeld bij de Nederlandse Reanimatie Raad en is uw lesbevoegdheid weer verlengd met twee jaar.

Duur
8 uur

€250,00 p.p. (incl. lesmateriaal, praktijkmateriaal, lunch,koffie en thee).
Indien u als groep wilt deelnemen op uw eigen locatie neemt u dan contact op.