AED Reanimatietraining E-learning theorie

AED reanimatietraining/Basic Life Support (BLS)
E-learning.

Project CRASH (Cursus Reanimatie Alle Studenten Holland)
Speciaal ontwikkelde training voor scholieren/studenten.

In eigen tempo leer je alles over de basisvaardigheden om iemand met een circulatiestilstand en in andere acute situaties zo goed mogelijk te kunnen helpen. Met de vaardigheden die je tijdens deze E-learning leert, vergroot je de kans op overleven van het slachtoffer aanzienlijk. Onze E-learning is door Docent instructeurs van de European Resuscitation Council (ERC) ontwikkeld.

Wat is het doel van de cursus?
Het leren van de theorie van de basale reanimatiehandelingen bij een volwassene met behulp van de Automatische Externe Defibrillator (AED).

Voor wie is deze cursus?
Iedereen (vanaf 14 jaar) die wil leren hoe je levensreddend kunt handelen.

Wat leren we jou?
Door middel van een E-learning wordt de theorie behandeld om hartmassage, beademing, stabiele zijligging en handelingen bij verslikking en verstikking bij een volwassene uit te kunnen voeren. Ook wordt de werking en het gebruik van de Externe Automatische Defibrillator (AED) uitgelegd. De cursus is ontwikkeld door de Reanimatiestichting en volgens de richtlijnen van de European Resuscitation Council (ERC).

Jouw certificaat
Na het succesvol afronden van de E-Learning ontvang je een theoriecertificaat van de Reanimatiestichting dat een jaar geldig is. Dit certificaat geeft toegang tot de AED reanimatietraining praktijkcursus van ±2 uur waarin je leert om de theorie in praktijk te brengen.

Neem contact op met je school of met ons.